3 sætter stærkt aftryk i transfertunnellen på Københavns Hovedbanegård

3 sætter stærkt aftryk i transfertunnellen på Københavns Hovedbanegård

For 3 handler kampagnen om at styrke kendskabet til deres produkter og skabe en vedvarende tilstedeværelse i en kategori, hvor beslutningsprocesser ofte tager tid. Den centrale placering i transfertunnellen gør det muligt at møde mennesker dér, hvor de allerede er og hvor brandet kan gøre et markant indtryk.

”Det kan næsten føles som et lille møde med vores brand,” fortæller Casper Clemmensen, Media Manager hos 3 Danmark. ”Samarbejdet med Bauer Media Outdoor faldt naturligt. Vi har allerede et stærkt partnerskab, og da denne placering blev mulig, var det oplagt at gribe chancen.”

Et nyt format med maksimal synlighed

Transfertunnellen på Københavns Hovedbanegård er et af Bauer Media Outdoors nyeste formater. Et format med fuld dominans og maksimal opmærksomhed – ”First & Last Touch” på rejsen. 3’s kreative materiale blev udviklet specifikt til dette miljø, hvilket åbnede for nye måder at formidle budskabet på. Kombinationen af klassiske og digitale flader sikrede en stærk og sammenhængende brandoplevelse med maksimal synlighed i et af landets mest trafikerede knudepunkter.

__wf_reserved_inherit
Branding-elementerne omfattede
  • Brandede vægge i Transfertunnellen Københavns Hovedbanegård: Storformat med maksimal visuel impact
  • Play Adshel: Digitale skærme med budskabsaktivering
__wf_reserved_inherit

En brandoplevelse med maksimal effekt

For 3 er fysisk tilstedeværelse en vigtig del af marketingmixet. Outdoor formatet giver ikke kun bred synlighed, det skaber også en ro i kommunikationen, som kan være svær at opnå i andre mediekanaler. Kampagnen i transfertunnellen er et tydeligt eksempel på, hvordan strategisk placering og kreativ eksekvering kan løfte en brandoplevelse ud over det sædvanlige.

Kontakt os for mere information om dette format.

Pia Walther Jensen

Client Manager

pia.walther-jensen@bauermediaoutdoor.com

Rasmus Lundorff

Senior Manager Create & Engage

rasmus.lundorff@bauermediaoutdoor.com

Share:
Nuzests multi nutrient mix Adshel Live Bus Shelter advertisement surrounded by bustling shoppers

Want to know more?
Get in touch

Contact Us